VEGA TEST

Vega test teknolojisi elektro-akupunktur yöntemine dayanan bir tanı cihazıdır.Bu test ile bedenin geneli , organlar ve hastanın bedensel çalışma düzeni ve enerji durumuyla ilgili genel değerlendirmeler yapılır.Aslında yeni nesil bir gıda duyarlılık testidir.Bu test ile bedenimizde birikmiş olan toksin yükünü ,bağırsak floranızın durumunu, hangi besinlere karşı duyarlılığınızın olup olmadığı ,vitamin, mineral ve hormonal yapınız hakkında bilgi veren testtir.

Bu test ile bağırsak floranızın bozuk olup olmadığı, vücudunuzda biriken ağır metallerin durumunu da öğrenebilirsiniz.

Bağırsak flora bozukluğunda, besin hassasiyetinde en sık karşılaşılan şikayetler,hazımsızlık,kabızlık,dışkılama düzeninin bozuk olması, fazla kilo ve ödemdir.

Bağırsak florası bozukluğunda, psikolojik olarak görülen rahatsızlıklardan; depresyon, korkular, sinirlilik hali, uyku bozukluğu, panik atak gibi durumların yanında alerjik hastalıklar,kanser ve cilt hastalıkları,enfeksiyon, DİŞ ÇÜRÜMESİ, DİŞ ETİ HASTALIKLARI, tırnak çatlaması ve kırılması gibi durumlar gözlenebilir.

Vega test ile vücudun metabolizma hızını düşüren gıdaların bioinformasyonel tıp yöntemi ile araştırılması esasına dayanır.

Metabolik hızı düşüren gıdalar , mevsimsel değişkenlere, bedenin biyolojik yaşına ,enzim seviyesine glisemik indeksine ve vücudun asit-baz dengesine göre test edilerek elenir.

Kişiye özel sağlıklı beslenme programları düzenlenir.Bağırsak florası bozuksa prebiyotik+probiyotik verilir.Ağır metal toksisitesi varsa şelasyon ve detoks tedavisi uygulanır.

VEGA TEST UYGULAMA ALANLARI

Organ işlev testleri sorunlu organları ,sorunun kaynağını ve biyolojik indeksini belirler.Bir organ ya da hücrenin yaşam gücünü gösterir.

Alerji teşhis ve tedavisi; Polen,toz,ilaç,gıda,tekstil, boya gibi alerji yapan etkenlerin tespiti yapılır.

Ağır metal birikimlerinin tespiti; Civa,kurşun,nikel,kadmiyum gibi ağır metallerin tespiti.

Gıda duyarlılık testi; Vücudunuz da duyarlılık yaratan gıdalar araştırılır.Gıda duyarlılığına neden olan  bağırsak flora bozuklukları enzim yetersizlikleri ve hormonal dengesizlikler hakkında bilgi verir.Kişiye özel beslenme ve tedavi programları uygulanır.

Mikrobik analiz; Virüs, bakteri ve parazitlerin araştırılması.

Duygu durum analizi; Stres altında ki hücre durumunun belirlenmesi

Eksiklik belirtileri; Vitamin,mineral ve hormon eksiklikleri belirlenir.

Temel test (check-up); Bedenin tam analizidir.